دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دردودل من

مینویسم از یک عمر پر از عشق، عشقی که با تو پایانی ندارد دلم برای دفترم تنگ شده ، دفتری که پر از خاطرات با تو بودن است من هنوز هستم و خواهم ماند ،من هنوز به پای تو نشسته ام و هنوز هم قلبی بااحساس در سینه دارم چه باشم چه نباشم عاشقت می مانم ، مهم این است که هستم و در غربت فاصله ها نشسته ام نشسته ام به انتظار طلوع پایان فاصله ها تو دلت میگیرد و من نیستم ، من دلم میگیرد و تو نیستی من تحمل میکنم، تو اشک میریزی ، من به انتظارت میمانم، تو بهانه مرا میگیری همین است عشق بی پایان ما ، همین است داستان زندگی ما من درد دلم را مینویسم ، چه کسی بخواند ، چه نخواند من به عشق تو مینویسم ، چه بخوانی چه نخوانی مهم این است که قلبم دائم در حال تکرار آنهاست.

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت11:06---8 تير 1391
سلام داداش قاسم. ممنون که بهم سر زدي. مطالب وبت عاليه ولي سعي کن عکس بزاري که خوشکلتر بشه، در ضمن تو نظرسنجي هم شرکت کردم، آمار نظر سنجي رو دقت کردي؟؟؟

کسي پيدا نشد که از دوست داشتن عشقش مطمئن باشه، خودم صفر درصد رو زدم. چه دنيايي شده.

بازم طرف ما بيا...
پاسخ:مرسی داداش راست میگی دنیانامرده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 17:42 | |